Urban
URBAN is an ode to plurality, contradiction, inspiration and sisterhood between two girls in their twenties who are seemingly opposites: Lola, who has all kinds of luxuries at her fingertips, but lives submerged in a pit of fears, frustrations and an unresolved past; and Yanet, who struggles to survive in a world where pursuing her dream of being a music star is an unattainable luxury.