Use Sua Voz
UYV School Students team up to investigate who caused the blackout during the final music auditions. Bia, Giulia, and Laura revisit their past to understand why they have broken their friendship.
Track #1 - Don't Look Down
UYV School final auditions are disrupted by a blackout. Students of the Musical Nucleus start an investigation to find out who the saboteur is and end up exposing a lot about the previous school year.
Laura has a new suspect in mind. She goes back to the day when the Music Nucleus learned about Brazilian funk and a forbidden version of a funk song went viral after DDD's radio was sabotaged.
Arthur takes over the investigation and unwittingly exposes his best friends: Bia wanting to prove herself a rocker and Greta going above and beyond not to lose in the musical Olympics - her own idea.
Students point out Pete as a possible saboteur. To defend himself, the music teacher goes back to the day his brother Tom showed up at school, attracting all the attention of the nucleus to himself.
Students pause the investigation and play Truth Or Dare. The trio split up: Bia and Greta go to the headmistress' room, Giulia approaches Yasmin, and Laura and DDD pick up an important clue.