47 Ronin
Keanu Reeves makes an explosive return to action-adventure in 47 RONIN. After a treacherous warlord kills their master and banishes their kind, 47 leaderless samurai vow to seek vengeance and restore honour to their people. Driven from their homes and dispersed across the land, this ban of Ronin must seek the help of Kai (Reeves) – a half-breed they once rejected – as they fight their way across a savage world of mythic beasts, shape-shifting witchcraft and wondrous terrors.