Ambulance
When a talented young filmmaker tells the story of this country with compassion, beauty, and warmth in an honest, straight and raw first-person account of the war in Gaza in the summer of 2014. Mohamed Jabaly, a young man from Gaza City, joins an ambulance crew as war approaches, looking for his place in a country under siege. While thousands of things are published on the recurring violence, the stories behind them remain hidden. Not this one.