Asterix in America
When marauding Romans capture - and catapult - their pal Getafix into lands unknown, the shrewd and cunning Asterix and his able sidekick Obelix spring into action! But their journey leads them to a strange and dangerous new world, where they must face a tribe of Indians, a stampeding herd of buffalo and a medicine man with designs on their magic potion!