Closed Circuit
From the producers of "Tinker, Tailor, Soldier, Spy" comes this suspenseful thriller. When a busy London market is decimated by terrorist, the country prepares for one of the most high-profile cases in British history. The defence team (Eric Bana and Rebecca Hall) step into a dangerous web of secrets and lies and uncover a sinister conspiracy that points to a possible government cover up. What follows finds the two lawyers lives in jeopardy.