Full River Red
12th century China, during the Song Dynasty, set against a brewing rebellion by the Jin people against the Imperial Court. Two hours before a crucial diplomatic meeting between the Song Prime Minister Qin Hui and a high level Jin delegation, the Jin Ambassador is murdered. An important letter destined for the Emperor is stolen from him. As the search for the letter unfolds, alliances are formed, secrets are revealed, and no one can stop the truth that is destined to leave its mark in history.