Get Smart
When members of the nefarious crime syndicate KAOS attack the U.S. spy agency Control, the Chief has to promote his eager analyst Maxwell Smart to field agent. Smart, partnered with veteran Agent 99, blends inexperience, enthusiasm and ineptitude as he works to thwart a world-domination plot hatched by the wily KAOS chief, Siegfried.