Infinite Storm
As an experienced climber (Naomi Watts) ascends Mt. Washington, she turns back before she reaches the summit as a huge blizzard approaches. But on her way down, she encounters a lone, stranded man, and takes it upon herself to get them both down the mountain before nightfall arrives and they succumb to the storm. Based on a true story.