June
Delightful, never-before-seen archival material reveals June Carter Cash’s firecracker wit and charisma as a performer, and some of country music’s greatest speak to her talent and character, including Dolly Parton, Willie Nelson, Kacey Musgraves, and Emmylou Harris.