Laaga Chunari Mein Daag
When a small town girl Badki (Rani Mukerji) from Banaras lands in the big bad city of Mumbai to earn an honest living for her family back home - things don’t go exactly as she hoped. When her kid sister Chutki (Konkona Sen Sharma) comes face to face and her double life is revealed the 2 sisters are in a confrontation that none of them expected or would have dreamt of in their wildest dreams - the whole family is thrown in to a tumultuous storm. Everything threatens to explode in their faces leaving a trail of destruction.