Mindcage
In this spellbinding thriller, detectives Jake Doyle (Martin Lawrence) and Mary Kelly (Melissa Roxburgh) seek the help of an incarcerated serial killer named The Artist (John Malkovich) when a copycat killer strikes. While Mary searches for clues in The Artist’s brilliant but twisted psyche, she and Jake are lured into a diabolical game of cat and mouse, racing against time to stay one step ahead of The Artist and his copycat.