Nancy Drew
Amateur sleuth Nancy Drew (Emma Roberts) accompanies her father (Tate Donovan) on a business trip to Los Angeles and stumbles across evidence in the case of a movie star's long-unsolved death. The young heroine's resourcefulness and integrity are put to the test in the glamorous -- but sometimes treacherous -- world of Hollywood.