Nothing Is Impossible
Scott Beck's life has not gone according to plan. Working as a janitor at the high school where he was once the star of the basketball team, he's dealing with an ailing father, a busted truck, and memories of Ryan, the girl he loved long ago. Opportunity soon arises when Ryan, now the owner of the Knoxville Silver Knights, decides to hold open tryouts. Scott tries to make the impossible happen by not only making the team, but getting back the woman he loves.