Novocaine
Nathan Caine (Jack Quaid) was born with a rare genetic disorder where he can't feel any pain. When the girl of his dreams (Amber Midthunder) is taken hostage in a bank heist, he turns his inability to feel physical pain into an unexpected strength in the fight to get her back.