Parc Des Princes 2003
In 2003, Johnny Hallyday puts on an unforgettable show at the Parc des Princes for his 60th birthday. The atmosphere is electric as he performs his classic hits from the '60s, including Le pénitencier, Que je t'aime, O Carole and Je veux te graver dans ma vie, along with a new song by Michel Mallory, Que restera-t-il ? Johnny then invites some very special guests on stage for three duets: J'oublierai ton nomwith Isabelle Boulay, L'instinct with Gérald de Palmas, and Je te promets with Jenifer. Finally, a medley of Blue Suede Shoes, Tutti Frutti, and Whole Lotta Shakin' Goin' On adds a shot of rock 'n' roll to this major musical event.