Siddharth
SIDDHARTH is a tender story about a chain-wallah who travels across India in search of his missing son. After sending away his 12 year-old son Siddharth for work, Mahendra (a chain-wallah who fixes broken zippers on the streets) is relieved – his financial burdens will be alleviated. But when Siddharth fails to return home, Mahendra learns he may have been taken by child-traffickers. With little resources and no connections, he travels across India in pursuit, with the hope that whatever force arbitrarily took his child away will return him unharmed.