Sumikkogurashi: The Patched-Up Toy Factory in the Woods
In an old factory on the edge of the forest, Sumikko and their friends are inspired by the "Bear Factory Manager" to start making toys. Everyone takes advantage of their special skills to skillfully complete a stuffed animal. Sumikko and the others become motivated after being praised by Bear Factory Manager, and are given matching uniforms, delicious food, and a corner room, and spend their days making toys one after another. Meanwhile, the toys that have been shipped to Sumikko's town begin to move all over the place. Is there something "mysterious" about this factory?