The Infernal Machine
Guy Pearce stars in this psychological thriller of obsession and deceit. Bruce Cogburn (Pearce), a reclusive and controversial author of the famed book The Infernal Machine, is drawn out of hiding when he begins to receive endless letters from an obsessive fan. What ensues is a dangerous labyrinth as Bruce searches for the person behind the cryptic messages… forcing him to confront his past and ultimately revealing the truth behind The Infernal Machine.