The Shack
After suffering a family tragedy, Mack Phillips spirals into a deep depression that causes him to question his innermost beliefs. Facing a crisis of faith, he receives a mysterious letter urging him to an abandoned shack in the Oregon wilderness. Despite his doubts, Mack journeys to the shack and encounters an enigmatic trio of strangers led by a woman named Papa. Through this meeting, Mack finds important truths that will transform his understanding of his tragedy and change his life forever.