Trolls Band Together
Poppy discovers that Branch and his four brothers were once part of her favorite boy band. When one of his siblings, Floyd, gets kidnapped by a pair of nefarious villains, Branch and Poppy embark on a harrowing and emotional journey to reunite the other brothers and rescue Floyd from a fate even worse than pop culture obscurity.