Varsity Blues
In West Canaan, Texas, high school football reigns supreme. When starting quarterback Lance Harbor (Paul Walker) turns up injured, the Coyotes' ruthless coach, Bud Kilmer (Jon Voight), must promote benchwarmer Jonathon "Mox" Moxon (James Van Der Beek) to lead the team in its quest for a divisional title. Suddenly thrown into the spotlight, Mox must deal with the pressure of carrying the aspirations of an entire town on his shoulders, as he struggles to pursue his own very different dreams.