Silo
In a ruined and toxic future, thousands live in a giant silo deep underground. After its sheriff breaks a cardinal rule and residents die mysteriously, engineer Juliette (Rebecca Ferguson) starts to uncover shocking secrets and the truth about the silo.
Freedom Day
Sheriff Becker’s plans for the future are thrown off course after his wife meets a hacker with information about the silo.
Holston’s Pick
Juliette, an engineer, pieces together what might have led to a co-worker’s mysterious death.
Sims appoints Billings as chief deputy to keep tabs on Juliette, whose efforts to solve two murders lead to a showdown.