Ali G Indahouse
Ali G is the U.K.'s hottest comic sensation. In his big-screen debut, the chilled-out, hip-hopping, white gangsta-rapper wannabe finds himself in the bizarre position of having to resolve one of Great Britain's biggest national and political scandals. Abetted by his loyal crew, the West Staines Massive and long suffering girlfriend "Me Julie," he emerges as the unlikeliest of heroes.