Canary Black
From the director of the smash hits 'Taken' and 'From Paris with Love' comes a non-stop action feature starring Kate Beckinsale. A top CIA operative, Avery Graves, is blackmailed by terrorists into betraying her own country to save her kidnapped husband. Cut off from her team, she turns to her underworld contacts to help locate the coveted intelligence that the kidnappers want. As she is betrayed at every turn, Avery finds herself in a deadly race to deliver a ransom that could trigger a global crisis.