Eyyvah Eyvah
Hüseyin is a scientist and lives with his grandparents in a small village in Thrace. His two big passions are his clarinet and the nurse Müjgan, until an unforseen incident seperates him from his native village. Hüseyin's adventurous journey is going to be a guaranteed great laughter. In Instanbul, he meets the singer Firuzan. She sweeps across the stages of Instanbul's nightclubs like a hurricane and is busy working on first album. Her life is colourful and chaotic anyway. With Hüseyin arrive unbelievable humour and a big adventure on top of it...