Hamlet 2
One high school drama teacher is about to make a huge number 2 in this wildly irreverent and completely outrageous movie from the producers of Little Miss Sunshine! When his school’s theatre department is threatened to be cut, failed-actor-turned-high-school-drama-teacher Dana Marschz writes a play that he hopes will solve everything: a sequel to Shakespeare’s Hamlet. Now, staging one of the most politically incorrect musical-theatre extravaganzas ever seen, Dana and his class will put it all on the line for one controversial, conflicted night of hilarity!