Handle with Extreme Care
A divorced funeral director swipes his way through diminishing prospects on Tinder. An employee prepares his father for a final goodbye. Patrick Ginnetty and Bowie Alexander’s bleakly humorous film brings the darkness of the pandemic into the light of day, revealing a New York mortuary stretched to its limit, with all who work there challenged by the physical and emotional burden of their job.