High Crimes
A happily married, successful lawyer (Ashley Judd) is shocked to learn that her husband (Jim Caviezel) has a hidden past as a classified military operative, and is accused of committing a heinous war crime. As she prepares to defend her husband in a top-secret military court, where none of the rules she knows so well apply, she gets help from a wild card (Morgan Freeman) -- a former military attorney who doesn't play by anyone's rules.