Keanu
Keegan-Michael Key and Jordan Peele, a.k.a. the hugely popular comedy duo Key & Peele, star as Clarence and Rell, two cousins who live in the city but are far from streetwise. When Rell’s beloved kitten, Keanu, is catnapped, the hopelessly straight-laced pair must impersonate ruthless killers in order to infiltrate a street gang and retrieve the purloined feline. But the incredibly adorable kitten becomes so coveted that the fight over his custody creates a gang war, forcing our two unwitting heroes to take the law into their own hands.