Nothing Personal
Socially conscious university professor Roger Keller (Donald Sutherland) becomes determined to protect baby seals after seeing footage of the cute little mammals being killed. Enlisting lovely lawyer Abigail Adams (Suzanne Somers) to take up his new cause, Roger tries to get the attention of government officials. As Roger and Abigail press forward with their crusade, they begin a romance. However, even with things going well, can they triumph over their tough corporate opponent (Lawrence Dane) ?