Observe and Report
Bargain hunters at Forest Ridge Mall get more than they bargained for: a chubby flasher in a ratty bathrobe. They’re repulsed. Security guard Ronnie Barnhardt isn’t: “This disgusting pervert is the best thing that ever happened to me!” Catching the flasher may be his ticket to a real police job and to romance with a hot cosmetics-counter princess. Only one thing stands between Ronnie and destiny: a tall, handsome cop who actually knows what he’s doing. Seth Rogen (Knocked Up), Anna Faris (the Scary Movie series) and Ray Liotta (GoodFellas) star in this mall-to-wall comedy covering acres of wild, sometimes raunchy, up-in-your-grill funny – all under one roof.