Predators
Brought together on a mysterious planet, a mercenary (Adrien Brody) and a group of cold-blooded killers now become the prey. A new breed of aliens pursues the ragtag humans through dense jungle. The group must work together to survive, or become the latest trophies of the fearsome intergalactic hunters.