Signs
Everything that farmer Graham Hess (Mel Gibson) assumed about the world is changed when he discovers a message - an intricate pattern of circles and lines - carved into his crops. As he investigates the unfolding mystery, what he finds will forever alter the lives of his brother (Joaquin Phoenix) and children (Rory Culkin), (Abigail Breslin). A unique story that explores the mysterious real-life phenomena of crop signs and the effects they have on one man and his family.