Storks
Storks deliver babies -- or at least they used to. Now, they deliver packages for a global internet retail giant. Junior (Andy Samberg), the company's top delivery stork, lands in hot water when the Baby Factory produces an adorable but wholly unauthorized girl. Desperate to deliver this bundle of trouble, Junior and his friend Tulip (Katie Crown), the only human on Stork Mountain, race against time to make their first baby drop before the boss (Kelsey Grammer) finds out.