Talking to Ghosts
In the shadow of a shattered romance, Ciara abandons her dead-end life for a high-stakes underground arms trade with a haunted stranger. But when the client turns out to be a celebrated crime novelist, ghosts from Ciara's past emerge seeking redemption.