The Interview
Dave Skylark (James Franco) and his producer Aaron Rapoport (Seth Rogen) are the team behind the popular tabloid-TV show "Skylark Tonight." After learning that North Korea's Kim Jong-un (Randall Park) is a huge fan of the show, they successfully set up an interview with him, hoping to legitimize themselves as actual journalists. However, as Dave and Aaron prepare for their journey to Pyongyang, the CIA steps in, recruits them, and assigns them an incredible mission: Assassinate the dictator.