The London Mob
Based on the True Story. Frank Mitchell was sprung from Dartmoor Prison by the Infamous Kray Twins, 10 days before Christmas 1966. What ensued was Britain's largest ever Manhunt. A cat and mouse game in the search for Frank, the Mad Axeman of London.