The Return
Sarah Michelle Gellar (The Grudge) stars in this shocking, non-stop supernatural thriller unlike anything you've ever experienced before. Joanna Mills (Gellar) is haunted by increasingly terrifying visions where she can see and feel the brutal murder of a woman she's never met. With her life spiraling out-of-control, she follows the relentless nightmares to an eerie small town in Texas - a place where secrets can't be buried, a spirit seeks vengeance, and the horrific murder from Joanna's visions may just be her own.