The Revenant
While exploring the uncharted wilderness in 1823, frontiersman Hugh Glass (Leonardo DiCaprio) sustains life-threatening injuries from a brutal bear attack. When a member (Tom Hardy) of his hunting team kills his young son (Forrest Goodluck) and leaves him for dead, Glass must utilize his survival skills to find a way back to civilization. Grief-stricken and fueled by vengeance, the legendary fur trapper treks through the snowy terrain to track down the man who betrayed him.