Wine Masters: Tuscany
The renaissance of Italian wines started in Tuscany with Sangiovese grapes. Piero Antinori was one of the first to produce high quality Chianti Classico and introduced the first Super Tuscan. Antinori is one of the oldest family owned companies in the world. Alessia Antinori (26th generation): “It takes centuries to build a name and only seconds to destroy it.”