Arctic Friends: Shorts Collection 14
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the lovable characters from Arctic Friends. The Shorts Collection 14 includes 4 amazing episodes: A Fistful of fish, Patience is a virtue, Jade's secret diary, A coffee for Jade A fistful of fish: Swifty and PB are fishing at the lake. They realize that they're being tricked by the Puffins and make a plan to get back at them. Patience is a virtue: During a dinner, a bad tempered Swifty outrages Jade, who walks away. PB decides to help his friend by teaching him how to keep calm. Will Swifty manage to become a master of patience? Jade's secret diary: Swifty visits Jade and finds her diary. At first, he manages to control the urge to read it, but then he gives in and unveils a shocking secret... A coffee for Jade: Swifty delivers a new coffee maker to Jade. Together, they try to find the perfect spot for it, but Jade is never completely satisfied.