Arctic Friends: Shorts Collection 26
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the lovable characters from Arctic Friends. The Shorts Collection 26 includes 4 amazing episodes: The butler and the fox, Give me rhythm!, Chaotic shop, No good deed goes unpunished. The butler and the fox: Too lazy to clean his own house, Swifty calls Alfred Goat, but his manners soon become difficult to put up with. Give me rythm!: PB finds out that the conveyor belt makes a rhythmic sound and begins to play. Gradually, the jam session will get bigger and bigger! Chaotic shop: Jade asks Swifty and PB to help her tidy up the shop. What she doesn't know is that the two clumsy and lazy friends will only make trouble. No good deed goes unpunished: PB behaves kindly with a hare kid and Jade becomes mesmerized. Jealous, Swifty seeks someone to help to become a hero.