Arctic Friends: Shorts Collection 36
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the lovable characters from Arctic Friends. The Shorts Collection 36 includes 4 amazing episodes:Heads or tails, Delivery for Julia, The contended gem, Fatal encounter Heads or tails: Otto loses a coin inside a frozen grotto and sends his Puffins to get it back. The birds find themselves facing a series of traps after reawakening an ancient force... Delivery for Julia: A weak and rundown Julia Goat tries to follow Swifty in order to give him back a pen, but her efforts are in vain. Things change when the old-timer finds a good luck gem. The contended gem: Otto tries to steal away the "Bad Luck Gem" from the jinxed goat, but the magic stone sows chaos throughout the fortress, causing all manner of accidents. Fatal encounter: Indiana Goat follows Amelia, thinking that she has laid her hands on one of the magic gems. The poor thing misreads his intentions and instantly falls head over heels in love with him!