Border Hunters
In Puerto Vallarta, Mexico, a fentanyl overdose claims the lives of an American youth and a paramedic, drawing the U.S. ambassador into a desperate mission to dismantle the cartels. When former spy Abraham Woodhill enlists imprisoned ex-operative Jake Byrne, a violent, high-stakes game unfolds across jungles, villages and cartel strongholds.