Brigsby Bear
The show Brigsby Bear Adventures is a children's television program produced for an audience of one: James Pope. When the series abruptly ends, Pope's life changes forever as he sets out to finish the storyline himself. To do that, he must learn how to cope with the realities of a new world that he knows nothing about.