Burnt
Adam Jones, former chef at one of Paris' premier restaurants, wants to turn his life around. After destroying his career with drug use and a manic drive for perfection, he is given another chance to fulfil his dreams of gaining three Michelin Stars. Returning to London, he assembles a crew to create one of the finest restaurants ever and gain the recognition he has always wanted in the culinary world, but the journey is certainly not an easy one.