Carlos Ghosn: The Last Flight
In December 2019, Carlos Ghosn, the former CEO of the Renault-Nissan Alliance charged with financial crimes, stunned the world by fleeing Japan in a Hollywood-worthy escape. Ghosn claims he fell victim to a high-level conspiracy. Yet the charges against him are substantial. This documentary sheds light on a complex story and, with exclusive access to Carlos, reveals new details of his great escape.