Cliffhanger
Gabe Walker is an experience mountain climber who is traumatised by the tragic disappearance of a young woman who fell off her rope when he was trying to save her. He decides to abandon the mountain that he considers cursed. Eight months after this accident he comes back to see his girlfriend Jessie Diegham. The young woman tries to convince him that his is indispensable to the Rocky Mountain rescue team. Suddenly she gets an SOS: a plane has crashed and the survivors are calling for help.