Drained
In the neon-soaked streets of London, Thomas, a jobless concept artist who lives with his mother, falls in love with Rhea, a mysterious woman who turns out to be a vampire. Their intense romance spirals into codependency, exploring the intoxicating nature of love and addiction. As Thomas willingly feeds Rhea, captivated by the pleasure of being needed, he risks losing himself in the process.